پخش کنندگان لوبیا چیتی صادراتی

قیمت لوبیا چیتی صادراتی ایران در شهر لرستان بالاست و از کیفیت و مرغوبیت عالی برخوردار است، که با قیمت مناسب، به کشورهای همجوار نظیر عراق و سوریه و… صادر می‌شود. این محصول ویژه، با سایز های درشت و بسته بندی های بهداشتی و به صرفه عاری از خاک و خاشاک است. کشور ایران بیشترین صادرات این محصول مرغوب را علی رغم کشورهای اروپایی مختص خود نموده است. که بتبع، سود بیشتر را نیز در اقتصاد این قلمرو به ارمغان می آورد.

پخش کنندگان لوبیا چیتی صادراتی

چرا لوبیا چیتی محبوب است؟

چرا لوبیا چیتی محبوب است؟ لوبیا چیتی دارای طبیعت معتدل است. لوبیا چیتی یک غذای پرخاصیت و گوارا است. این لوبیا باکیفیت، از منابع عالی پروتئین است و با خوردن آن احساس سیری می شود.

لوبیا چیتی دست چین  از حرارت بدن می کاهد. عضله ساز اقوی است. ضمن اینکه، این فراورده سرشار از فیبر است. و درمان کننده یبوست می باشد‌.

همچنین، روده ها را پاکسازی می کند. و سموم را از کبد می زداید. کلسترل بد خون را پایین می آورد. خوشبختانه، بسبب خواص دارویی و پتاسیم بالا، برای فشارخونی ها مفید است. به تحقیق، انواع لوبیا خوزاکی به بیماران دیابتی توصیه می شود. و تنظیم کننده قند خون است . بیماری ریزش مو را درمان میکند. حرارت بدن را کاهش می دهد. بسبب داشتن آهن زیاد، کم خونی را درمان می کند. نرم کننده سینه است. به سبب فیبر وافر مصرف آن به افرادی که رژیم مبنی بر لاغری دارند، پیشنهاد می گردد. افزایش دهنده شیر مادران شیرده نیز می باشد.

خوردن دانه مذکور به بیماران سندرم روده تحریک، توصیه نمی گردد. اما درصورت مصرف، باید آنرا، به تدریج در برنامه غذایی خود بگنجانند. و در مصرف آن، افراط ننمایند. و آنرا با مصلحاتش تناول نمایند.

به طور واضح خوردن انواع لوبیا مانند لوبیا چشم بلبلی سبز نفاخ است، لذا آنرا باید با تکنیک پخت مناسب، میزان هضم را بالا برد . بدین منظور باید با آب گرم خیسانده شود. و جهت رفع اثار منفی آن بهتر است با گلپر و یا دارچین، مصرف گردد. خوردن لوبیا برای افراد مسن و یا کسانیکه هاضمه ضعیف دارند، سفارش نمی گردد.

نرخ لوبیا چیتی صادراتی

نرخ لوبیا چیتی صادراتی نرخ لوبیا چیتی صادراتی، به عواملی چون، مرغوبیت محصول، میزان تولید و متقاضیان فصل برداشت، قیمت محصولات رقیب و نظیر آن منتهی می شود و مهمترین عامل موثر در پارامتر نرخ گذاری، کیفیت ممتاز کالا است که به طبع، منجر به بهای بالای آن می گردد. ضمن اینکه علاوه بر طراوت و یکدست بودن و سایز بار و زمان کاشت آن، تفاوت قیمت ها ممکن می گردد.

کشور ما علاوه بر صادرات، واردکننده این منبع غذایی با ارزش نیز می باشد، که آن دو نوع است. لوبیا چیتی کشیده و گرد؛ که باری تمیز و یکدست و با قیمت مناسبتری نسبت به ایرانی آن دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.