فروش لوبیا سفید عمده به سراسر کشور

لوبیا سفید از جمله لوبیا هایی است که در شهر های مختلف کشور به صورت فله و بسته بندی به فروش می رسد.و قیمت لوبیا سفید مانند قیمت نخود لوبیا گلستان بسیاری از خریداران را برای این که لوبیا سفید و نخود لوبیا تازه و باکیفیت خریداری نمایند به خود جذب کرده است، این افراد تمایل دارند به فروشنده های معتبر مراجعه نمایند؛ فروشنده های لوبیا سفید به دو صورت عمده و خرده این محصول را به فروش می رسانند. البته بهتر است بدانید در خرید عمده قیمت لوبیا مناسب تر می باشد. در همین راستا فروش لوبیا سفید عمده به سراسر کشور صورت می پذیرد تا شما خریداران محترم از قیمت مقرون به صرفه این محصول بهره مند گردید.

فروش لوبیا سفید عمده به سراسر کشور

پرفروش ترین نوع لوبیا سفید

پرفروش ترین نوع لوبیا سفید از آن جا که می دانید لوبیا سفید از جمله حبوباتی است که به شرایط نگهداری خاصی احتیاج ندارد و در شرایط دمایی مختلف بدون هیچ گونه خرابی قابل نگهداری می باشد. این لوبیای منحصر به فرد در اندازه های ریز و درشت در بازار یافت می شود؛ می توان گفت آن چه در اندازه لوبیا سفید موثر است، نوع بذر این محصول می باشد. البته میزان آبیاری و شرایط آب و هوایی منطقه زیر کشت لوبیا سفید، در اندازه و کیفیت این محصول تاثیر به سزایی دارد.

بسیاری از افراد ترجیح می دهند، لوبیا سفید اندازه درشت تری داشته باشد؛ با این وجود بهتر است بدانید آن چه بیش از اندازه لوبیا اهمیت دارد، صاف بودن پوست این محصول می باشد؛ پوست صاف و بدون چروک لوبیا سفید خبر از کیفیت این محصول می دهد؛ همچنین یکدست بودن رنگ لوبیا سفید به نشانه کیفیت این محصول می باشد. یکی دیگر از مواردی که خریداران لوبیا سفید مد نظر قرار می دهند، درهم نبودن انواع لوبیا از نظر اندازه می باشد؛ معمولا لوبیا هایی که در یک زمین زراعی کشت می شوند هم اندازه و به صورت یکدست هستند.

سورتینگ شدن لوبیا سفید مورد دیگری است که توجه بسیاری از خریداران را به سمت خود جلب می نماید؛ منظور از سورتینگ شدن لوبیا این است که هیچ گونه سنگ، چوب و ناخالصی در بین دانه های لوبیا وجود نداشته باشد، چون وزن این ناخالصی ها در بالا بردن وزن لوبیا موثر است.

هفت نکته هنگام فروش لوبیا سفید عمده

هفت نکته هنگام فروش لوبیا سفید عمده افرادی که به فروش لوبیا سفید به صورت عمده می پردازند، در بیشتر مواقع کشاورزان و یا دلالان هستند؛ این افراد بهتر است نکاتی را مد نظر قرار دهند تا در زمینه فروش عمده این محصول به موفقیت هایی دست یابند. اولین نکته قابل توجه این است که فروشندگان عمده باید لوبیا سفید را با نرخ کمتری در دسترس خریداران قرار دهند و به قیمت فروش این محصول به صورت خرده فروشی توجه داشته باشند و با توجه به قیمت خرده این محصول، لوبیا سفید عمده را با نرخ نازل تری به فروش برسانند.

نکته قابل توجه دیگر این است که یکدستی لوبیا در فروش عمده این محصول بسیار مهم می باشد چون نرخ لوبیا ریز و درشت در بازار متفاوت است؛ همچنین توجه به این نکته لازم و ضروری است که فروشندگان نباید در فروش لوبیا از ترفند تقلب استفاده نمایند و روی کیسه های لوبیا را از محصول درجه یک و زیر کیسه را با لوبیا های بی کیفیت پر نمایند.

سنگین کردن وزن کیسه های لوبیا با اضافه کردن ناخالصی های مختلف نیز از ترفند هایی است که بعضی از فروشندگان عمده به کار می گیرند؛ این فروشندگان باید بدانند با این کار سبب بی اعتمادی خریداران می گردند؛ بنابراین یکی از نکات مهم، فروش لوبیا بدون وجود هیچ گونه ناخالصی است؛ البته گاهی کشاورزان پس از برداشت لوبیا بدون سورتینگ شدن، این محصول را در دسترس خریداران قرار می دهند؛ این افراد باید به این نکته توجه کنند که نرخ لوبیای پاک شده و پاک نشده با هم متفاوت می باشد.

نکته دیگری که در فروش عمده لوبیا بهتر است مد نظر قرار گیرد، نرخ لوبیای فله و بسته بندی می باشد؛ معمولا قیمت لوبیای فله به سبب اضافه نشدن هزینه بسته بندی به نرخ این محصول، مناسب تر می باشد؛ بنابراین فروشندگان عمده برای فروش محصولات خود به صورت فله نباید قیمت لوبیای بسته بندی را مد نظر قرار دهند.

ده راه آسان برای تسهیل فروش لوبیا صادراتی

ده راه آسان برای تسهیل فروش لوبیا صادراتی در حال حاضر فروش لوبیا صادراتی به طرق مختلف صورت می پذیرد؛ از آن جا که لوبیا محصولی است که به راحتی خراب و فاسد نمی گردد، کشاورزان عجله ای برای فروش این محصول ندارند؛ با این وجود به سبب این که محصول لوبیا باید در انبار نگه داری شود و همه کشاورزان انبار مناسبی برای نگه داری این محصول را ندارند، ترجیح می دهند لوبیای تولیدی را با فاصله کمی از برداشت به فروش برسانند.

یکی از راه های فروش لوبیا، مراجعه به مراکز فروش این محصول می باشد؛ همچنین می توان با مراجعه به فروشگاه ها یا تماس با مدیران این مجموعه ها نسبت به فروش لوبیا اقدام نمود. مغازه های خرده فروشی نیز از جمله مکان های فروش لوبیا به شمار می آیند که کشاورزان می توانند از طریق این مغازه ها محصولات خود را به فروش برسانند. از دیگر راه های فروش لوبیا، فروش این محصول به دلالان و واسطه ها می باشد.

بهتر است بدانید فروش مستقیم لوبیا نیز یکی از راه های آسان فروش این محصول به حساب می آید؛ در این روش فروشنده به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای محصول خود را در دسترس خریداران قرار می دهد؛ در این روش کشاورزان می توانند با داشتن امکانات محدود مانند ترازو و نایلون این محصول را بر سر زمین های خود به فروش برسانند. همچنین این فروشندگان در صورت داشتن وسیله حمل و نقل می توانند لوبیای تولیدی را به شهر های دیگر برده و به صورت کیلویی در دسترس مشتریان قرار دهند. امروزه فروش اینترنتی لوبیا نیز امکان پذیر می باشد و فروشندگان لوبیا می توانند از طریق سایت های مختلف محصولات خود را به راحتی به فروش برسانند.

فروش لوبیا سفید تازه با تخفیف های فوق العاده

فروش لوبیا سفید تازه با تخفیف های فوق العاده استفاده از لوبیا سفید در غذا های مختلفی از جمله آش و آبگوشت سبب شده این محصول از جمله کالاهای پر متقاضی و پرفروش به شمار آید. افرادی که در مشاغل طبخ غذا فعالیت دارند، همواره در تلاشند این لوبیای بی نظیر را با قیمت مناسبی خریداری نمایند؛ البته خریداران لوبیا سفید باید بدانند قیمت لوبیا سفید درشت نسبت به نوع ریز این محصول بالاتر می باشد؛ با این وجود به سبب تغییراتی که در نرخ انواع لوبیا وجود دارد، نمی توان قیمت لوبیا سفید امروز را با نرخ لوبیا در سال و یا حتی ماه گذشته مقایسه کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.