پخش لوبیا سفید عمده

قیمت لوبیا سفید عمده  و قیمت لوبیا قرمز که مرکز اصلی این محصول در شهر خمین می باشد در حال افزایش است. در ایران در شهرهای خمین و ازنا لوبیا سفید با کیفیت و تولید فروان می باشد ولی تولید این محصول در ایرا ن از مصرف این محصول بیشتر است به همین خاطر آن را بیشتر به کشورهای همسایه صادر می کنند .

این محصول جزو محصولات پر فروش در کشور های همسایه به حساب می آید همچنین شهر خمین که به عنوان تولید لوبیا سفید از این شهر یاد می شود این محصول را با بهترین کیفیت در اختیار خریداران قرار می دهند.

پخش لوبیا سفید عمده

مصرف لوبیا سفید در خوراک

مصرف لوبیا سفید در خوراک لوبیا سفید در ایران دارای چند نوع است؛ 1-لوبیا مرمر2-لوبیا یاس3- لوبیا صدف ؛ لوبیا سفید منبع غنی فیبر با کلسترول بسیار پایین است که می توانیم از آن به عنوان یک وعده ی غذایی کامل استفاده کرد.

دارای خواصی چون درمان کم خونی ،کنترل فشار خون ،کنترل قند خون،و…اشاره کرد هر چند در ایران هم از این لوبیا در پخت انواع غذاها استفاده می کنند ولی به خاطر تولید زیاد این محصول آن را به کشور هایی از جمله عراق که مصرف مردمان آن به میزان زیادی است و در غذاهای محلی خود از این لوبیا زیاد استفاده می کنند صادر می شود .

قیمت لوبیا صادراتی دو سال پیش یعنی سال های 98-97 خیلی خوب بود ولی الان به خاطر این که این لوبیا صادر نمی شود کشاورزان نیز دل سرد شده اند و کاشت آن نیز کمتر شده حتی صادر نشدن این محصول باعث شده که برخی از مشتریان سابق خود را در کشور های همسایه از دست بدهیم .

قیمت لوبیا سفید عمده

قیمت لوبیا سفید عمده در سال جاری به خاطر مسئله ی کرنا بازار حبوبات با نوساناتی روبرو شده اما کشور ما سعی بر این داشته که برای کسب رضایت مشتری این محصول با پایین ترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان و صادرکنندگان قرار دهد .

لوبیا سفید در کیسه های 25 کیلویی با درج تاریخ روی آن صادر می شود ولی در داخل ایران علاوه بر فله بودن آن شر کت های مختلف لوبیا 2 کیلویی ،را در بسته بندی های مختلف و بهداشتی قرار داده تا مشتریان بتوانند در این موقعیت کرنا این محصول را بخرند و مصرف کنند .

قیمت لوبیا در در بازار متفاوت است مثلا بستگی دارد که تولید کدام کشور باشد ما می توانیم به صراحت کامل بگوییم که لوبیا سفید ایرانی که در عراق عرضه می شود از با کیفیت ترین نوع این محصول می باشد و چون در عراق غذایی به نام فاصولیا در این کشور طبخ می شود که در آن از این محصول استفاده می شود و محبوبیت خاصی با طعم های مختلف در دیگر کشور هامی پیدا کرده است صادرات به این کشور بیشتر است .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.