نرخ لوبیا چیتی صادراتی چند کیلویی

لوبیا ها از دانه های با ارزش غذایی بسیار بالا هستند که تنوع رنگ و اندازه در آنها باعث شده است تا بتوان در تهیه غذاهای مختلف بتوان از آنها استفاده نمود. لوبیا چیتی از محصولات کشاورزی پر تولید در کشاورزی کشور می باشد و سالانه مقادیر بالایی از آن به بازارهای داخل و خارج عرضه می شود. لوبیا چیتی صادراتی از جمله بهترین های این محصول است که به صورت لوبیا چند کیلویی ارائه می شود. نرخ لوبیا چیتی با توجه به کیفیت بالای این محصول نسبت به انواع دیگر لوبیا بالاتر است.

نرخ لوبیا چیتی صادراتی چند کیلویی

بایگانی انواع لوبیا چیتی مرغوب

بایگانی انواع لوبیا چیتی مرغوب لوبیا چیتی مرغوب دانه ای کوچک اما با وزن 1000 دانه بالا می باشد که در عین چاق بودن دارای قد مناسبی نیز می باشد. این محصول دارای بافت سفتی است و این به معنای از دست دادن حداکثر رطوبت موجود در خود است که از ویژگی های این محصول به شمار می رود.

در این لوبیا مقدار زیادی پروتئین وجود دارد و مهم تر این که تعادل بین انواع مختلف اسیدهای آمینه در آن بیشترین مقدار می باشد که به رشد بافت های عضلانی بدن کمک زیادی می کند.

این لوبیا با قرار گرفتن در آب جوش و حین تهیه غذا آب جذب کرده و متورم می شود که بر حجم غذا می افزاید. این لوبیا به صورت تازه ارائه می شود و به همین دلیل عطر و طعم خاص خود را حفظ کرده است و بهترین انواع خورشت های ایرانی را می توان با آن تولید کرد. همچنین ظاهر کاملا صاف و سالمی دارد و هیچ علامتی از سیاه شدن یا کرم خوردگی در بخش های مختلف این دانه مغذی دیده نمی شود.

توزیع لوبیا چیتی صادراتی کیلویی

توزیع لوبیا چیتی صادراتی کیلویی

توزیع لوبیا چیتی صادراتی با قیمت مناسب در بازارهای داخل کشور نیز صورت می گیرد و کسانی که در زمینه فروش انواع دانه های گیاهی فعالیت دارند و خرده فروشی این محصولات را انجام می دهند می توان این لوبیا را که برای تهیه بسیاری از غذاهای خانگی و رستورانی لازم می باشد به صورت عمده درخواست دهند تا برای آنها ارسال شود.

توزیع این لوبیا کیلویی با قیمت مناسب می تواند باعث درآمد بیشتر خریداران عمده این محصول شود و به این ترتیب رضایت بیشتری از خرید این لوبیا داشته باشند همچنین کیفیت بالای این لوبیا در کسب رضایت مشتریان خریداران عمده بسیار موثر است.

توزیع این لوبیا از طریق این وب سایت فروشگاهی صورت می گیرد و در بهترین و مناسب ترین بسته بندی خاص این لوبیا به خریداران ارائه می گردد. این محصول دارای بسته بندی صادراتی نیز می باشد بنابراین در جذب مشتریان فروشگاهی بسیار موثر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.