نرخ لوبیا صادراتی محلی

نرخ لوبیا صادراتی محلی ثابت نبوده و با توجه به نرخ ارز و دلار، کیفیت، نوسانات بازار، میزان عرضه و تقاضا، شرایط اقتصادی کشور و… متغیر است. لوبیا صادراتی به لوبیایی گفته می شود که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و سایز آن نیز درشت و یکدست باشد، ویژگی های ظاهری و طعم بی نظیر آن باعث محبوبیت جهانی آن شده و بیشتر به عنوان محصول صادراتی به فروش می رسد.

نرخ لوبیا صادراتی محلی

استفاده از لوبیا در انواع خوراک

استفاده از لوبیا در انواع خوراک لوبیا برای پخت انواع خوراک از جمله خوراک لوبیا چیتی و نخود، خوراک لوبیا و سویا، خوراک لوبیا با مرغ، خوراک لوبیا با گوشت، خوراک لوبیا سفید و… استفاده می شود. لوبیا بسیار پر خاصیت بوده و منبع خوبی از آنتی اکسیدان و ایزوفلاون ها بوده و برای تقویت هورمون های جنسی بسیار مفید است.

لوبیا غنی از فیبر بوده و برای تقویت دستگاه گوارش مفید است و به دلیل داشتن پتاسیم، منیزیم، فیبر محلول و پروتئین به تقویت قلب و عروق کمک کرده و باعث کاهش فشار خون بالا می شود. برخی دیگر از خواص آن عبارتند از:

  • منبع خوبی از منگنز و کلسیم بوده و برای تقویت استخوان ها مفید است و خطر بیماری های استخوانی و شکستگی را کاهش می دهد.
  • دارای مقادیر زیادی کربوهیدرات ها بوده و برای تنظیم سطح کلسترول خون مفید است.
  • حاوی مقادیر زیادی سولفیت بوده و باعث سم زدایی بدن می شود.
  • درمان کننده دیابت است و به دلیل داشتن شاخص گلیسمی پایین دیابت را کاهش می دهد.
  • به پاک سازی معده و دستگاه گوارش کمک کرده و باعث جلوگیری از سرطان روده بزرگ می شود.
  • تقویت کننده حافظه است و باعث بهبود عملکرد مغز می شود به دلیل دلیل باعث کاهش آلزایمر می شود.

فروشنده لوبیا صادراتی محلی

فروشنده لوبیا صادراتی محلی فروشنده لوبیا باکیفیت در این راستا با مشتریابی توانسته جایگاه خوبی در بازار به دست آورد. لوبیا صادراتی از جمله محصولاتی می باشد که در بازار داخلی کشور ما سهم زیادی دارند

با خرید بدون واسطه لوبیا شما می توانید این کالا را مستقیم از کارخانه های تولیدی و کشاورز ها تهیه کنید، در این صورت می توانید این کالا را با بهترین قیمت به فروش بگذارید و سود های زیادی هم به دست آورید و از طرفی مشتری ها نیز از شما رضایت کافی داشته باشند. یکی از بزرگترین دغدغه های یک خریدار و فروشنده، قیمت تمام شده محصول است و همواره به دنبال این هستند که کالایی را خریداری کنند که قیمت مناسبی داشته باشد و در واقع می خواهند واسطه را کنار بزنند تا این وسط سودی به آنها تعلق نگیرد. شما می توانید با همکاری با مجموعه ما به راحتی خرید بی واسطه داشته باشید و کالای مورد نظر را با حجم دلخواه برای خود خرید کنید. کیفیت عالی لوبیا با توجه به زمان پخت و شکل ظاهری آن مشخص می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.