مرکز عرضه لوبیا چیتی عمده

مرکز عرضه با توجه به میزان نیاز بازار ، انواع لوبیاهای قرمز ،سفید، خورشتی و لوبیا چیتی عمده را آماده کرده است تا با قیمت مناسب به مشتریان عرضه دارد.

این مراکز بعضا عمده فروشی را در قالب فروش فله ای انجام می دهند اما لوبیا چیتی به صورت بسته بندی را نیز در تعدادهای بالا به فروش می رساند. فروش عمده از جمله فروش هایی محبوب و پرطرفدار و مورد علاقه مراکز عرضه است.به این دلیل که فروش عمده دارای قیمت نهایی کمتر از خرده فروشی می باشد.

مرکز عرضه لوبیا چیتی عمده

فواید مصرف لوبیا چیتی برای رشد کودکان

فواید مصرف لوبیا چیتی برای رشد کودکان

کودکان در سنین حساس رشد نیازمند برنامه غذایی اصولی و صحیح جهت رشد بدن خود دارند.لوبیاچیتی جزو حبوبات مغذی است که علاوه بر خوشمزه بودن ، سرشار از مواد لازم برای سلامت ارگان های بدنی است. گفته شده لوبیا چیتی به علت دارا بودن مقدار بالای آهن ، از لحاظ رفع کم خونی قابل رقابت با گوشت قرمز است.برای کودکانی که در معرض خطر فقر آهن هستند و دچار کم خونی هستند بسیار لازم و ضروری است.رفع کم خونی در ارتقای سطح سلامت کودک بسیار موثر است و او را سرحال و پرانرژی می کند.

لوبیاچیتی پکیجی از مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز می باشدکه عبارتند از؛ کربوهیدارت ها ، کلسیم ، پروتئین ، فیبر ، ویتامین ب.

با توجه به سن کودکان ،معمولا جهت جلوگیری از احتمال نفخ و دل درد ، بعد از ده ماهگی ، لوبیا چیتی را می توان به شکل پوره به آنها داد تا ازتمامی مواد نهفته در آن بهره مند شوند. فیبر موجود در لوبیا چیتی می تواند برای بچه هایی که دائم دچار یبوست می شوند مفید باشد.فیبر سبب تعادل قند خون ، افزایش حرکات روده و تسهیل در دفع می گردد. کربوهیدرات ها نیز به بافت سازی بخش های مختلف بدن کودک کمک می کنند تا سریع تر حجم بگیرند. البته به این معنا نیست که کودک دچار چاقی می شود .برعکس ،مصرف لوبیا چیتی به کودک حس سیری طولانی مدت می دهد و سبب می شود از خوردن تنقلات مضر مثل چیپس و پفک پرهیز کند.

فروشنده برتر لوبیا چیتی صادراتی

فروشنده برتر لوبیا چیتی صادراتی

فروشندگان برتر شامل مراکز فعالی هستند که تمامی تلاش خود را برای ارتقای سطح فروش و افزایش کیفیت محصولات از جمله لوبیا چیتی صادراتی به کار گیرند.مراکز فروش علاوه بر رفع نیاز بازار داخلی و کسب مشتریان وطنی ، به ارائه ی باکیفیت ترین لوبیاچیتی به کشورهای همسایه ازجمله عراق ،پاکستان و ترکیه پرداخته است.هر ساله حجم زیادی لوبیا چیتی ارگانیک توسط کشاورزان داخلی تولید و توسط بازرگانان به فروش خارجی می رسد . صادرات و عرضه لوبیا چیتی یکی دیگر از راه های کسب درآمد برای کشاورزان ایرانی به شمار می رود که منبع درآمد قابل قبولی به حساب می آید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.