قیمت لوبیا سفید بسته بندی شده صادراتی

قیمت لوبیا سفید صادراتی با توجه به نوع و کیفیت محصول و همچنین نوسانات بازار تعیین می شود. لوبیا سفید از جمله حبوبات پر طرفدار در دنیا می باشد این محصول در بین مردم دنیا بسیار محبوب می باشد و دارای خواص فراوان است به همین دلیل توصیه می شود تا در برنامه غذایی بیشتر افراد گنجانده شود و مصرف شود لوبیا سفید دارای طبع معتدل می باشد و در غذاهای زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای ارزش غذایی بالایی است و سرشار از مواد معدنی و مغذی است که برای سلامتی بدن بسیار مفید می باشد. لوبیا سفید دارای انواع گوناگون می باشد و در شهرهای زیادی از کشور کشت می شود. لوبیا سفید خمین از انواع معروف لوبیا می باشد که طرفداران زیادی در داخل و خارج از کشور دارا می باشد.

قیمت لوبیا سفید بسته بندی شده صادراتی

شیوه بسته بندی و قیمت عمده لوبیا سفید خمین

شیوه بسته بندی و قیمت عمده لوبیا سفید خمین لوبیا سفید خمین از حبوبات پر طرفدار در کشور می باشد و برای تهیه بسیاری از خوراک ها و سالاد ها از آن استفاده می شود انواع لوبیا سفید در اکثر شهرهای کشور تولید می شود و در بین شهرهای مختلف شهر خمین یکی از قطب های اصلی تولید این محصول می باشد و لوبیای تولید شده در این شهر از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار می باشد و دارای طعم و مزه عالی است. لوبیا سفید بعد از جمع آوری به سه روش به بازار عرضه می شود این محصول به صورت خرمن و کیلویی و فله توسط کشاورز به فروش می رسد و همچنین به صورت بوجاری شده که توسط کارگاه های کوچک چوب و سنگ و ریگ های آن جدا می شود و در روش سوم که محصول کاملا دستچین و پاک شده است و به روش های مختلفی بسته بندی می شود.

لوبیا سفید خمین به دو روش سنتی و صنعتی پاک و دستچین می شود و در سراسر فروشگاه های کشور در اختیار خریداران قرار می گیرد. لوبیا سفید در بسته بندی های مختلف چند گرمی و چند کیلویی به فروش می رسد. لوبیا سفید به صورت دستی و صنعتی بسته بندی می شود به صورتی که در روش سنتی و دستی محصول وزن شده و در پاکت های مخصوص ریخته می شود و درب آن ها پرس می شود. در روش بسته بندی صنعتی محصول کاملا بهداشتی و مکانیزه در پلاستیک و پاکت های مخصوص بسته بندی می شود و روانه بازار می شود.

معیار های قیمت گذاری لوبیا سفید صادراتی

معیار های قیمت گذاری لوبیا سفید صادراتی لوبیا از جمله محصولات کشاورزی است که در کشور به وفور تولید می شود و سرشار از ویتامین های مختلف و همچنین غنی از کربو هیدرات می باشد و از بروز بسیاری از بیماری ها نیز جلوگیری می کند و در درمان بسیاری از مشکلات و بیماری ها نیز موثر می باشد. لوبیا سفید در کشور با کیفیت های گوناگون تولید می شوند و در دسترس همه هستند لوبیا سفید صادراتی از جمله مرغوب ترین انواع لوبیا سفید می باشد.

معیارهای زیادی در قیمت گذاری لوبیا سفید صادراتی موثر می باشد که عبارتند از:

  • یکی از اصلی ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت گذاری این محصول ارزشمند تازه و امسالی بودن محصول می باشد به طوری که محصول هرچه تازه تر باشد و زمان جمع آوری آن کوتاه تر باشد قیمت بالاتری خواهد داشت.
  • یکی دیگر از موارد مهم در تعیین قیمت لوبیا سفید درشت یا ریز بودن آن می باشد لوبیا سفید درشت و با کیفیت دارای قیمت بالاتری در بازار می باشد.
  • شکل ظاهری لوبیا سفید از دیگر موارد تاثیر گذار در قیمت این محصول می باشد لوبیا صادراتی براق و یکسان در بازار از قیمت بالاتری برخوردار خواهد بود.
  • از موارد مهم در قیمت گذاری لوبیا سفید میزان عرضه و تقاضای محصول می باشد به طوری که هرچه میزان تولید از میزان تقاضا کمتر باشد قیمت محصول افزایش می یابد.
  • از دیگر معیار های قیمت گذاری لوبیا سفید صادارتی نوسانات بازار ارز می باشد و افزایش هزینه های جانبی نیز در قیمت گذار این محصول موثر می باشد.

تفاوت قیمت انواع لوبیا سفید

تفاوت قیمت انواع لوبیا سفید لوبیا سفید از جمله انواع لوبیا است که در پخت غذاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و دارای طعم و مزه ی خوشایندی می باشد. لوبیا سفید دارای انواع گوناگون می باشد و هر کدام از انواع این محصول دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشد. از انواع لوبیاهای معروف تولید شده در کشور می توان به لوبیا مرمر، لوبیا یاس، لوبیا صدف و غیره… اشاره کرد. لوبیا سفید در کشور با کیفیت های مختلف تولید می شود و هر کدام نیز دارای قیمت های متفاوت می باشند.

دلیل این متفاوت بودن قیمت انواع لوبیاها این می باشد که بعضی از انواع لوبیا ریزتر می باشند و به همین دلیل قیمت پایین تری نسبت به لوبیا سفید های درشت تر دارا می باشند همچنین لوبیا سفید های دستچین با لوبیا سفید های بوجاری قیمت بسیار متفاوتی دارد زیرا لوبیا سفید های بوجاری کاملا پاک و تمیز نیستند و مقداری مواد زائد و اضافی نیز در این محصول وجود دارد و قیمت ارزانتری نسبت به لوبیا سفید های دستچین دارد. لوبیا سفید دستچین به دلیل یکسان و مرغوب بودن آن از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و در بازار قیمت بالاتری نیز دارند.

قیمت عمده لوبیا سفید در بازارهای مختلف

قیمت عمده لوبیا سفید در بازارهای مختلف قیمت لوبیا سفید عمده در بازار های مختلف فروش داخلی آن بسیار مناسب می باشد و خرید این محصول به صورت عمده به سود خریدار می باشد چون خرید محصول در حجم و مقدار بالا انجام می شود قیمت تمام شده بسیار پایین تر از قیمت موجود در بازار می باشد. لوبیا سفید مرغوب را می توان به صورت اینترنتی به شرکت ها و مراکز معتبر فروش آن سفارش داد و در مدت زمان کوتاهی محصول با کیفیت سفارش داده شده را در محل مورد نظر تحویل گرفت. خرید اینترنتی بسیار مقرون به صرفه برای خریدار می باشد.

لوبیا سفید مرغوب را می توان مستقیما از تولید کننده و کشاورزان نیز با قیمتی بسیار پایین و مقرون به صرفه خریداری کرد چون واسطه ای در بین نیست مبلغی به قیمت اصلی محصول اضافه نمی شود و خریدار لوبیای سفید با کیفیت را با کمترین قیمت تهیه می کند. لوبیا سفید به صورت بسته بندی و فله در بازار وجود دارد و اگر این محصول ارزشمند را به صورت فله نیز خریداری کنید به سود شما خواهد بود چون محصول فله بسته بندی ندارد در بازار قیمت ارزانتری دارا می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.