فروشگاه لوبیا صادراتی درجه یک

قیمت لوبیا و همچنین  قیمت نخود آبگوشتی سبز که از حبوبات بسیار پر مصرف می باشد  دارای ارقام مختلفی  می باشد. لوبیا سرشار از مواد غذایی ضروری می باشد و منبعی غنی از پروتئین و کلسیم و … می باشد و از این نظر ارزش غذایی بالایی دارد و مصرف آن حاوی مزایای فراوانی می باشد.

فروشگاه لوبیا صادراتی انواع مختلف لوبیا را در کیفیت و مرغوبیت بالا به صورت بسته بندی شده و فله ای با قیمتی مصوب عرضه می کند و برای فروش این محصول از روشهای مستقیم و غیر مستقیم نیز استفاده می شود.

فروشگاه لوبیا صادراتی درجه یک

5 ویژگی لوبیا صادراتی ایرانی

5 ویژگی لوبیا صادراتی ایرانی لوبیایی که برای صادرات انتخاب می شود باید دارای یکسری از ویژگی ها باشد که آن را از سایر انواع لوبیا که دارای درجه کیفیت پایین تری هستند جدا کند که این ویژگی ها به شرح زیر می باشند:

۱_ لوبیا صادراتی در هر نوع و رنگی باید دارای دانه بندی یکنواختی باشد و معمولا از انواع لوبیا با دانه های متوسط و درشت تشکیل می شود.

۲_ نخود لوبیا سفید باید کاملا سالم و عاری از هر گونه خسارت مانند شکستگی و یا آفت زدگی باشد زیرا در صورت وجود خرابی روی ظاهر لوبیا بازار پسندی آن کاهش پیدا می کند.

۳_ باید از لوبیا دستچین شده برای صادرات استفاده شود چرا که این نوع از لوبیا از انواع سالم آن تهیه می شود و در ضمن بسته بندی کردن انواع بی کیفیت لوبیا جدا می شود.

۴_ لوبیا حتما باید دارای بسته بندی مناسب باشد چرا که این کار به نگهداری لوبیا کمک فراوانی می کند و باعث می شود که کیفیت لوبیا بالا باشد.

۵ _ کیفیت لوبیا صادراتی باید خیلی بالا باشد و در عین حال باید کاملا تمیز و بدون نخاله هایی از قبیل سنگ و چوب و … باشند.

محصولات صادراتی باید همیشه از بهترین انواع آنها تهیه شوند زیرا در این صورت بازار پسندی خوبی خواهند داشت و سوددهی بالاتری را شامل می شوند.

فروشنده عمده لوبیا صادراتی

فروشنده عمده لوبیا صادراتیلوبیا چشم بلبلی سبز و انواع لوبیا از تولیدات کشاورزی می باشد که میزان تولید آن در سراسر کشور ما بسیار بالا است و هر ساله حجم بالایی از انواع مختلف آن برداشت می شود و برای فروش به بازار عرضه می شود به سبب این تولید زیاد فروش آن نیز بسیار زیاد می باشد.

فروشنده عمده لوبیا صادراتی همیشه مرغوب ترین نوع لوبیا را که دارای ویژگی های خوبی است را در بازار توزیع می کند و قیمت فروش عمده این محصول خیلی مناسب می باشد. فروس لوبیا به روش مستقیم و بدون واسطه نیز انجام می گیرد که بهترین روش برای خریدی مطمئن با قیمتی مناسب محسوب می شود. فروش عمده لوبیا به صورت بسته ای و فله ای قابل انجام است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.