فروشگاه لوبیا سفید مرغوب

لوبیا سفید مرغوب با قیمتی که دارد مانند قیمت لوبیا چیتی توانسته با تلاش و کوشش تولید و توزیع کننده گان اعتماد و رضایت کامل مشتریان خود را به دست آورند و تولید لوبیا و فروش آن را بیشتر کنند.همچنین در تلاش هستند که با افزایش کیفیت انواع لوبیا سفید را به کشور دیگر صادر کنند.سعی کنید این محصول را از نمایندگی های مخصوص خریداری کنید تا از خرید خود اطمینان حاصل فرمایید.

فروشگاه لوبیا سفید مرغوب

نحوه کاشت لوبیا سفید

نحوه کاشت لوبیا سفید روزهای گرم و شب‌های خنک مناسب برای رشد لوبیا سفید‌ می‌باشد. دمای مورد نیاز برای رشد لوبیا در روز ۲۰ تا ۲۸ درجه و در شب ۱۵ تا ۲۰ درجه سانتیگراد می باشد.در کشت‌های ردیفی فواصل ۵۰ سانتی‌متر بین ردیف و ۵ سانتی‌متر روی ردیف، بهترین فاصله کاشت محسوب می‌شود.عمق کاشت مناسب برای رشد خوب لوبیا ۱۵-۱۰ سانتی‌متر است.دمای بیش از ۳۰ درجه مناسب برای رشد لوبیا نبوده و دمای بیش از ۳۵ درجه سانتیگراد منجر به عدم تشکیل دانه در آن می‌شود و همچنین دمای کمتر از ۱۵ درجه سانتیگراد برای رشد لوبیا سفید نامناسب می‌باشد.

۲۰ اردیبهشت تا ۱۵ خرداد تاریخ مناسب برای کاشت لوبیا سفید بوده و بهترین تاریخ کاشت آن هفته اول خرداد است.مرحله حساس لوبیا به آبیاری آن از ابتدای گلدهی تا مرحله تشکیل غلاف می‌باشد. کمبود آب در این دوره خسارت زیادی به لوبیا وارد می‌کند. آخرین آبیاری باید طوری انتخاب گردد که حدود ۲۵ درصد از غلاف‌های لوبیا رسیده باشد.لوبیا در خاک‌هایی با pH تا حدود ۸ توانائی رشد نسبتاً خوبی دارد ولی pH مناسب رشد آن بین ۷-۶ می‌باشد.خاک مناسب جهت کشت لوبیا خاک‌های لومی و لوم رسی می‌باشند.در طول رشد لوبیا آفت از نظیر تریپس، زنجرک، هلیوتیس، شته، مگس لوبیا و کنه به محصول حمله می کنند که می توانید با سم زدایی از محصول خود در برابر آفت ها محافظت کنید. لوبیا به دلیل رشد نسبتاً کند در اوایل دوره رشد، نسبت به رقابت با علف‌های هرز حساسیت نشان می‌دهند؛ بنابراین کنترل آنها در مراحل اولیه کاشت اهمیت زیادی دارد.

فروشنده لوبیا سفید مرغوب

فروشنده لوبیا سفید مرغوب تمام تولید و توزیع کنند ها در تلاش هستند که به اعتماد و رضایت کامل مشتریان خود برسند و در این زمینه موفقیت های کسب کرده و توانسته فروش و سفارشات روزانه خود را افزایش دهد. لوبیا سفید مرغوب در نمایندگی ها و فروشگاه به صورت مستقیم به فروش می‌رسد. سعی کنید این محصول را از نمایندگی ها یا سایت های معتبر اینترنتی خریداری کنید تا علاوه بر بهرمندی از کیفیت بالا از خرید خود اطمینان حاصل فرمایید. توزیع کننده ها در تلاش هستند تا محصول خود را به کشور های دیگر صادر کنند و توانسته در این راه به موفقیت هایی برسند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.