فروشنده لوبیا صادراتی تبریز

لوبیا صادراتی نوعی لوبیا درجه 1 است. لوبیا انواع مختلفی دارد و هر یک از انواع لوبیا خواص و طعم مخصوص خود را دارند. انواع مختلف لوبیا در کشور ایران کشت می شوند و به سایر کشورها صادر می شوند.
لوبیا در کل گیاهی یکساله می باشد که دارای برگ های پهن است و روی برگ های آن با کرک های ریزی پوشیده شده اند.

فروشنده لوبیا صادراتی تبریز

میزان مصرف لوبیا برای کودکان

میزان مصرف لوبیا برای کودکان در کل مصرف لوبیا برای کودکان زیر 9 ماه مضر و ممنوع است زیرا سبب تولید گاز در معده و روده های کودک می شود و عملکرد دستگاه گوارش را مختل می سازد و سبب درد شدید شکم در کودکان می شود. اما بعد از یک سالگی و زمانی که کودک توانایی راه رفتن دارد می توان از مقداری لوبیا در تهیه غذای کودک استفاده کرد زیرا حاوی مقدار زیادی فیبر و آهن است و برای رشد کودکان مفید است .
لوبیا در مناطق گرمسیر رشد می کند و رشد آن در مناطق سردسیر متوقف می شود. از لوبیا در تهیه کنسرو لوبیا و تهیه انواع غذاها و خوراک ها استفاده می شود. لوبیا یک نوع دانه ی خوراکی است زمانی که دانه ها سبز هستند به آنها لوبیای سبز گفته می شود و از آنها می توان استفاده کرد پس از مدتی پوست دانه ها سفت می شود و رنگ دانه های درون پوست به رنگ های سفید و قرمز و سیاه تغییر می کنند.
همانطور که گفته شد لوبیا انواع مختلفی دارد که شامل لوبیای چیتی (رومی) ، چشم بلبلی ، لوبیای سیاه ، لوبیای قرمز ، لوبیای سفید هستند.
لوبیای چیتی حاوی مقدار زیادی فیبر می باشد و در تهیه قورمه سبزی و انواع آش ها استفاده می شود ، لوبیای چشم بلبلی به لوبیا های سفید دارای نقطه های سیاه گفته می شود طبع این لوبیا گرم و تر است و حاوی آنتی اکسیدان است و جهت تهیه خوراک لوبیا مناسب است ، لوبیای سیاه دارای آهن بسیار بالایی است و برای درست کردن انواع آش ها استفاده می شود ، لوبیای قرمز دارای طبع گرم می باشد از آن در برخی خورش ها و سوپ ها و آش استفاده می شود ، لوبیای سفید پروتئین بالایی دارد و برای گیاهخواران بسیار مناسب است و در برخی غذاها و سالادها استفاده می شود.
مصرف لوبیا برای افرادی که مبتلا به بیماری فاویسم هستند ممنوع است. و در این بیماران سبب ایجاد آلرژی می شود.
از خواص لوبیا می توان به خون ساز بودن ، کاهش فشار خون و قتد خون و چربی خون ، تقویت استخوان ها اشاره کرد.
مصرف مقدار بیش از حد لوبیا سبب حالت تهوع ، شکم درد و اسهال می شود.

قیمت لوبیا صادراتی درجه 1

قیمت لوبیا صادراتی درجه 1 لوبیا بسته ای در تمام فروشگاه های خشکبار دیده می شود. قیمت لوبیا به کیفیت آن و نوع لوبیا و بسته بندی آن بستگی دارد. لوبیای فله ارزانتر از لوبیای بسته بندی شده است.
در لوبیای صادراتی درجه 1 از بهترین نوع و بهترین کیفیت لوبیا و بهترین روش بسته بندی استفاده می شود پس در نتیجه قیمت این لوبیا بالا است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.