فروشنده بزرگ لوبیا چیتی صادراتی

حبوبات، غنی از پروتئین می باشند و از ارزش غذایی بالایی برخوردار هستند. قیمت لوبیا چیتی تازه دماوند یا همان لوبیا رومی یکی از محبوب ترین لوبیا ها در بین مردم ایران و دیگر کشور ها می باشد.

آمینو اسید موجود در لوبیا چیتی موجب شده که این لوبیا به یک منع عالی دریافت پروتئین تبدیل شود و جایگزین انواع گوشت باشد. همچنین مقدار فیبر موجود در لوبیا چیتی بیشتر از انواع دیگر لوبیا می باشد.
لرستان یکی از استان هایی است که در تولید لوبیا چیتی صادراتی فعالیت می کند.

فروشنده بزرگ لوبیا چیتی صادراتی

شاخصه لوبیا چیتی صادراتی

شاخصه لوبیا چیتی صادراتی لوبیا چیتی یکی از پر مصرف ترین حبوبات جهان شناخته شده است و مصرف زیادی در کشور ایران، پرتغال، ایتالیا و ترکیه دارد.
خواصی که این لوبیا را از دیگر لوبیا ها محبوب تر کرده است وجود پروتئین و کربوهیدرات زیاد، نداشتن کلسترول و کم بودن قند آن نسبت به دیگر لوبیا ها می باشد.
از دیگر فواید استفاده از لوبیا چیتی برطرف کردن کم خونی، کاهش فشار خون و قند خون می باشد و همچنین مصرف لوبیا چیتی به صورت کنسروی که بسیاری از شرکت ها در حالتولید در این زمینه می باشند فوایدی دارد که می شود گفت خیلی بهتر از مصرف دیگر غذا های ناسالم می باشد و همچنین وقت زیادی برای آماده سازی آن نیاز ندارید.
کیفیت بالا و قیمت مناسب لوبیا چیتی تولید شده در لرستان، مرکزی، فارس، چهارمحال بختیاری که از هیچ خریداری پنهان نیست موجب شده تا این محصول به کشور های مختلفی نظیر عراق، عمان و سوریه و…. صادر شود و کمک شایانی به کشاورزان ایرانی در زمینه عرضه محصولات شان کرده است.

آب و هوای مناسب در ایران موجب تولیدات گسترده لوبیا چیتی مرغوب در داخل کشور شده که علاوه بر پاسخ دهی به نیاز داخلی کشور، امکان صادرات به خارج از کشور را نیز فراهم کرده است.
همچنین در فروشگاه لوبیا چیتی علاوه بر نمونه های داخلی، محصولات دیگر کشور ها نظیر قرقیزستان، ازبکستان، قزاقستان، آفریقا و اتیوپی و چین را نیز می توان مشاهده کرد.

نرخ لوبیا چیتی صادراتی

نرخ لوبیا چیتی صادراتی لوبیا تولید شده در ایران با کیفیت بسیار بالا و بسته بندی شیک و زیبا و قیمت مناسب برای ارائه و عرضه به مردم آماده می شوند.
با خرید محصولات با کیفیت داخلی موجب گسترش تولیدات کشاورزان عزیز کشور و همچنین باعث رشد اقتصادی کشور نیز می شویم.
شما عزیزان می توانید برای تهیه این محصول مرغوب و داخلی به فروشگاه های معتبر و سوپر مارکت ها مراجعه فرمایید.

همچنین می توانید با مراجعه به سایت های شرکت های در حال فعالیت در این زمینه مراجعه کنید و محصول انتخابی خود را با کیفیتی بی نظیر و قیمت فوق العاده مناسب تهیه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.