عمده فروشی لوبیا چیتی

شهرستان ازنا ( در استان لرستان) با وجود کوچک بودن به عنوان قطب تولید لوبیا چیتی در کشور شناخته شده و از این رو قیمت لوبیا چیتی  است، این شهرستان لوبیا چیتی را به صورت عمده در اختیار فروشندگان و نمایندگی ها این محصول قرار می دهد، به عبارتی شهرستان ازنا عنوان، عمده فروشی لوبیا چیتی را به خود اختصاص داده است. برای تهیه لوبیا چیتی عمده، می توانید به نمایندگی های موجود در کشور که مسئول فروش عمده لوبیا چیتی در ایران می باشند، مراجعه کرده و محصولی باکیفیت و با قیمت مناسب تهیه کنید.

عمده فروشی لوبیا چیتی

لوبیا چیتی چه ویتامینی دارد؟

لوبیا چیتی چه ویتامینی دارد؟ لوبیای چیتی نوعی از لوبیا است که ما ایرانیان در چندین غذای خود از آن استفاده می کنیم ، لوبیا چیتی علاوه بر طعم خوبش ارزش غذایی بالایی دارند.حال بدانیم که چرا لوبیا چیتی مورد توجه گیاهخواران و ورزشکاران می باشد؟ زیرا که سرشار از پروتئین است؛ و برای افراد گیاهخوار حکم گوشت را دارد و انرژی و کالری ورزشکاران را تامین می کند.

آیا می دانستید این دانه اسرار آمیز( لوبیا چیتی) چه ویتامین هایی دارد؟ ویتامین های لوبیا چیتی عبارت اند از : ویتامین های C, B, D و همین طور مقدار قابل توجهی فیبر و آنتی اکسیدان را دارا می باشد.

وجود یکجای این ویتامین ها در لوبیا چیتی باعث شده خواص بی نظیری برای بدن داشته باشد که در زیر به چند مورد اشاره می کنیم:

* به بهبود عملکرد قلب کمک می کند.

* به خاطر دارا بودن آنتی اکسیدان خاصیت ضد سرطانی دارد.

* فیبر موجود در آن قند خون را در سطح نرمال و ثابت نگه میدارد و از دیابت پیشگیری می نماید.

* کلسترول خون را تنظیم می کند.

* در درمان یبوست و بیماری های روده مفید است.

* ضد آلزایمر می باشد.

* ضد فشار خون بسیار قوی است.

در گذشته از لوبیا چیتی برای درمان جوش و آکنه صورت نیز بهره می بردند.

افرادی که قصد لاغری دارند و از مصرف داروهای شیمیایی لاغری خسته شدند، پیشنهاد می کنم لوبیا چیتی را در سبد غذایی روزانه خود اضافه کنند؛ زیرا به خاطر داشتن فیبر و پروتئین فراوان باعث کاهش اشتها می‌شود و با آسان کردن هضم غذا، باعث لاغری و چربی سوزی می شود.

قیمت عمده لوبیا چیتی

قیمت عمده لوبیا چیتی قیمت لوبیا چیتی با توجه به کیفیت و بسته بندی آن متفاوت است؛ به طبع قیمت عمده لوبیا چیتی از قیمت خرده و بسته بندی شده آن پایین تر است؛ چرا که هزینه بسته بندی هم به قیمت لوبیا اضافه می شود.

امروزه به خاطر شرایط کرونایی، اکثر خرید و فروش ها به صورت اینترنتی انجام می شود، شما نیز می توانید برای اطلاع از قیمت عمده و خرید لوبیا چیتی به فروشگاه های اینترنتی معتبر، که فروش عمده این محصول را بر عهده دارند مراجعه کرده و با اطمینان خاطر خرید کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.