صادرکنندگان لوبیا سفید صادراتی

انواع لوبیا سفید از قدیم مانند خيلي از مواد غذايي و گياهان ديگر براي پخت و پز به کار مي رفته است. صرف نظر از این که لوبیا سفيد تازه، پر از پروتئین می‌باشد، مقدار زیادی ویتامین و املاح نیز در آن یافت می‌شود. از این رو این گیاه دارای فواید تغذیه‌ای بی‌شماری می‌باشد و در واقع لوبیا سفید صادراتی در کشور که جزو گياهان محبوب اين تجارت است، هميشه براي کشور ارز آوري داشته و اقتصاد کشور را بهبود بخشيده است.

صادرکنندگان لوبیا سفید صادراتی

خواص لوبیا سفید برای پوست صورت

خواص لوبیا سفید برای پوست صورت

قبل از گفتن نکات مربوط به خواص لوبیا سفید برای صورت، باید این نکته را بگوییم که این محصول مانند سایر محصولات شبیه به خود مانند نخود و…جزو باقلاسانان می باشند. لوبیا سفیدکه جزو خانواده حبوبات محسوب می‌شود دارای املاح، ویتامین و پروتئین‌های متعددی از جمله نشاسته، کلسیم، فسفر، آهن، سدیم، پتاسیم، روغن گیاهی، مس و ویتامین‌هایی مانند ویتامین A،B1، B2 است.

لوبيا سفيد به دليل اينکه داراي عنصر مس مي باشد، باعث جلوگيري از چروک شدن پوست شده و پوست را طراوت و تازگي مي بخشد. در واقع اين امر به دليل زياد شدن کلاژن پوست است که در نتيجه از چين و چروک شدن پوست و پديدار شدن خطوط پيري زود رس در صورت جلوگيري مي کند.نکته ی مهم درباره ی لوبیا سفید که یک نوع مزیت برای آن نسبت به سایر مواد غذایی مانند عدس و نخود و… محسوب می گردد، این است که لوبیا سفید دارای پروتئین زیادی می باشد و همچنین حاوی آنتی اکسیدان است که برای سلامتی انسان بسیار مفید می باشد.

علاوه بر موارد ذکر شده، سلامت پوست، موها و همچنین ناخن ها نیز در گرو جذب آهن کافی است که البته این گیاه به دلیل وجود آهنی در خود، هم خستگی را رفع کرده و هم از کم خونی جلوگیری می کند و اگر به هر دلیلی (تغذیه ی نامناسب، عادت ماهانه، بارداری یا عمل جراحی) دچار کمبود آهن شده اید، حتماً لوبیا سفید مصرف کنید. در ادامه به عرضه کنندگان این محصول خواهیم پرداخت،با ما همراه باشید.

عرضه کنندگان لوبیا سفید ارگانیک

عرضه کنندگان لوبیا سفید ارگانیک

از ان جايي که برخي از شرکت هاي پخش لوبیا مخصوصا لوبیا سفید درجه یک تنها وظيفه تهيه و توزيع اين محصول را دارند و محصول مورد نياز مشتريان را به صورت غير مستقيم از کارخانه تهيه مي کنند به همين دلايل قيمت محصول افزايش مي يابد و همچنين به دلیل وجود واسطه ، بايد مبلغ بيشتري براي خريد پرداخت شود.

همچنین عرضه کنندگان لوبیا سفید ارگانیک در کشور، اين محصول در زمان هاي مختلف سال با قيمت هاي مختلف در اختيار فروشگاه ها قرار داده و آن ها نيز در اختيار خريداران اين گياه قرار مي دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.