توزیع لوبیا قرمز صادراتی

قیمت لوبیا چیتی قرمز صادراتی که حاوی آهن و پروتئین زیادی است و می تواند جایگزین مناسبی برای گوشت باشد مخصوصا برای افرادی که تمایل به گیاهخواری دارند با مصرف لوبیا می توانند آهن مورد نیاز بدنشان را تامین کنند. از آن در تهیه برخی خورش ها و خوراکها استفاده می شود.

توزیع لوبیا قرمز صادراتی

نحوه کاشت لوبیا قرمز

نحوه کاشت لوبیا قرمز محیط مناسب برای کاشت لوبیا قرمز محیطی است که دارای روزهای گرم و شب های خنک باشد. خاک مناسب برای کاشت لوبیا قرمز خاک رسی می باشد. بافت خاک و نوع شخم زدن بر روی روش کاشت لوبیا قرمز تاثیر گذار است لوبیا قرمز به آب زیادی نیاز دارد به همین دلیل توصیه می شود برای کاشت آن از زمین های شخم پاییز استفاده شود بدلیل اینکه ذخایر آب بیشتری دارند.

روش کاشت لوبیا به صورت زیر است که:
ابتدا باید زمین با توجه به نوع خاک شخم زده شود. سپس دانه ها لوبیا در فاصله های معینی در خاک کاشته می شوند. دانه های لوبیا باید به صورت منظم آبیاری شوند آبیاری با توجه به نوع خاک انجام می شود هر چه خاک سبک تر باشد به آبیاری کمتری نیاز دارد و در صورتی که خاک سنگین تر باشد به آبیاری زیادی نیاز دارد.
پس از گذشت چند روز باید کود مناسب را به خاک افزود تا دانه های لوبیا به خوبی رشد کنند. و پس از گذشت مدتی در صورت وجود آفات در زمین کشت باید اقدام به آفت کشی کنید.و در صورت وجود علف های هرز نسبت به برداشت آنها اقدام کنید.
لوبیا گیاهی یک ساله است یعنی فرایند کاشت ، داشت و برداشت آن به مدت یک سال به طول می انجامد.پس رسیدن دانه ها نوبت به برداشت لوبیاها می رسد. و پس از برداشت باید اقدام به توزیع لوبیا به بخش های مختلف کشور می رسد.
لوبیا قرمز خواص بسیار زیادی دارد که در این بخش به بررسی خواص آن می پردازیم:
دارای مقدار زیادی فیبر می باشد و مصرف آن برای رفع یبوست مناسب است.
حاوی مقدار زیادی آهن است و خون ساز می باشد.
دارای کلسیم است و باعث تقویت استخوان ها می شود.
به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند.

باعث پایین آوردن فشار خون ، قند خون ، و چربی خون می شود.
حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان است و تاثیر ضد سرطان دارد.
اما در مصرف لوبیا نباید زیاده روی شود زیرا سبب حالت تهوع ، اسهال و شکم درد می شود.
مصرف لوبیا قرمز برای کودکان زیر یک سال مضر می باشد.
توصیه می شود یک شب قبل از مصرف لوبیا قرمز، لوبیا ها در آب خیسانده شوند.

ارائه مستقیم لوبیا قرمز صادراتی

ارائه مستقیم لوبیا قرمز صادراتی قیمت لوبیا به نوع و کیفیت آن و نوع بسته بندی و روش حمل و نقل آنها بستگی دارد لوبیای بسته بندی شده گرانتر از لوبیای فله می باشد و لوبیای قرمز صادراتی به دلیل کیفیت و بسته بندی اعلا و روش سریع حمل و نقل معمولا از قیمت بالاتری برخوردار است. ارائه مستقیم لوبیا قرمز پس از برداشت به کارخانه های بسته بندی لوبیا صورت میگیرد و بیشتر لوبیا های بسته بندی شده صادر می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.