بازرگانی لوبیا سفید صادراتی

حبوبات جزو مواد غذایی دارای ارزش هستند که در وعده های مختلف از جمله صبحانه شام و ناهار استفاده می شود. می‌توان با این محصول غذاهای مختلف و بسیار کم هزینه را پخت که دارای خاصیت بسیار بالایی می باشند.

لوبیا سفید صادراتی یکی از با کیفیت ترین انواع لوبیاهای موجود در بازار می باشد. فروش این حبوبات در انواع و اقسام مختلف و در نمونه های ریز و درشت باعث شده تا خریداران و متقاضیان بتوانند به راحتی خرید خود را با سایز دلخواه انجام دهند. مخصوصاً که انواع آن با کیفیت بالا و قیمت تضمین شده ارائه می گردد.

بازرگانی لوبیا سفید صادراتی

روش های پخت لوبیا سفید

روش های پخت لوبیا سفید برای بهره مند شدن از بیشترین کیفیت لوبیا باید آنها را از شب قبل خیسانده و آب آن را چند مرتبه عوض كنید و اگر فراموش شد آن را 2بار جوشانده و آبش را خالی و بعد بپزید. در مرحله بعد، پس از شستن لوبیا ها، قابلمه را تا نیمه از آب پر کرده، لوبیا ها را به همراه کمی روغن زیتون درون قابلمه بریزید.

شعله گاز را روی درجه وسط قرار دهید. یک ساعت برای آماده شدن این لوبیاها کافی است. می توانید برای طمع غذا از رب گوجه و ادویه هایی مثل کاری استفاده کنید. علاوه بر این لوبیای سفید در تهیه بسیاری از غذاهای لذیذ استفاده می شود که می توان به دیزی، کتلت لوبیا، خورشت لوبیای سفید و همچنین انواع سالاد اشاره کرد.

شرکت عرضه لوبیا سفید صادراتی

شرکت عرضه لوبیا سفید صادراتی فروش مستقیم انواع لوبیا سفید به صورت درجه یک و مرغوب که از مزارع انبوه خودمان برداشت شده و در حجم بالا و بهترین قیمت به بازار عرضه می گردد و همچنین به شهرهای مختلف در سراسر کشور ارسال می شود.

همچنین علاوه بر این به خاطر کیفیت بالای محصول و افزایش متقاضیان در خارج از کشور این محصولات را به سایر کشورهای همسایه مثل عراق، ترکیه، لبنان، ارمنستان غیره به صورت عمده ارسال می‌کنیم.

شما می‌توانید به راحتی و با مراجعه حضوری در نمایندگی های ما این محصولات پرخاصیت را به صورت لوبیا سفید کیلویی و لوبیا بسته بندی شده تحت نام برند ما خریداری کنید.

با توجه به افزایش روز افزون تکنولوژی و دسترسی مردم به اینترنت با طراحی فروشگاه آنلاین توانسته ایم یک راه دسترسی راحت برای خرید مشتریان عزیزمان ایجاد کنیم تا با حذف واسطه بتوانند به صورت مستقیم خرید خوبی را تجربه کند.

ما تلاش کرده ایم که در طول این دو دهه فعالیت و تجربه های فراوان در زمینه فروش حبوبات بتوانیم بستری را ایجاد کنیم که به ارتباط مستقیم مصرف کننده و تولید کننده منجر شود.

شما کافیست با مراجعه به سایت ما و مشاهده محصولات با بسته بندی های متفاوت سفارشات خود را به صورت عمده و جزئی انجام داده و در اسرع وقت آن را درب محل تحویل بگیرید.

هدف ما از ایجاد روش های مختلف خرید راحتی شما مشتریان عزیز برای خرید عمده لوبیا می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.