بازار فروش لوبیا قرمز فله

لوبیا قرمز فله به علت اینکه متحمل هزینه بسته بندی نشده است با قیمت پایین تری به مشتریان عرضه می شود و بازار فروش بهتری به نسبت لوبیا قرمز بسته بندی شده دارد.

به طوری که خانواده های ایرانی نمی توانند آن را از سبد غذایی خود حذف کنند. چرا که از مهم ترین مواد پخت یکی از غذاهای اصلی ،معروف و پر طرفدار ایرانی، یعنی قرمه سبزی است.

لوبیا قرمز از خانواده حبوباتی است که به علت مقاومت آب و هوایی ،در بیشتر نقاط ایران قابلیت کشت وبرداشت را دارد.

بازار فروش لوبیا قرمز فله

خواص لوبیا قرمز را بشناسیم

خواص لوبیا قرمز را بشناسیم لوبیا قرمز سرشار از انواع ویتامین ها است . بخصوص ویتامین A که برای بدن بسیار حیاتی است. لوبیا قرمز سرشار از پروتئین است که می تواند به‌عنوان یکی از گیاهان جایگزین برای افرادی باشد که از خوردن گوشت پرهیز می‌کنند و گیاهخوار هستند. لوبیا قرمز برای سلامت بدن انسان بسیار مفید است .

به علت فیبر بالایی که دارد در درمان یبوست و خشکی روده بزرگ بسیار موثر است.‌اسید فولیک و امگا۳ و کلسیم و همچنین ویتامین b1 فراوانی در این محصول وجود دارد. که از بروز بیماری هایی چون دیابت.کم خونی. فقر آهن و آلزایمر پیش گیری می کند.

دارای نوعی سولفیت است که بدن را سم زدایی می کند و برای افرادی که گرفتار آلرژی هستند مفید است. دارای آنتی اکسیدان فراوانی است که موجب جوان سازی و انرژی زایی است سرعت متابولیسم بدن را نیز بیشتر می کند و از اضافه وزن جلوگیری می کند

همچنین سطح کلسترولخون را کاهش می دهد. لوبیا قرمز در غذاهای ایرانی جایگاه پر اهمیتی دارد.قرمه سبزی یکی از مهمترین و لذیذ ترین غذاهای ایرانی است که لوبیا قرمز در آن استفاده می شود وطرفداران بسیار زیادی در بین تمام سنین دارد.

صادرات لوبیا قرمز می تواند ارز آوری زیادی برای کشور داشته باشد و همچنین کشاورزان را ترغیب به کشت بیشتر این گیاه ارزشمند نماید.تا علاوه بر مصرف داخلی در خارج از کشور نیز مشتریان خود را تامین کند.

صادرات لوبیا قرمز فله

صادرات لوبیا قرمز فله صادرات لوبیا قرمز با کیفیت می تواند موجب جذب بیشتر مشتریان در کشورهای همسایه شود . نحوه ی نگهداری لوبیا قرمز باکیفیت به صورت فله ای تاثیر زیادی در میزان فروش آن دارد.آفت زدگی و نفوذ حشرات باعث از بین رفتن سریع این محصول در انبارها و سوله ها می شود.

رعایت موارد بهداشتی مشتریان راضی تر و به دنبال آن سود بیشتری را در پی خواهد داشت. امروزه با توجه به پیشرفت گستره ی اینترنتی مشتریان می توانند از این محصول در سایت های فروش دیدن کنند و آن را به صورت تلفنی یا آنلاین سفارش دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.