بازار تقاضا لوبیا صادراتی

لوبیا از خانواده حبوبات یکی از بهترین منابع غذایی برای انسان است که خواص زیادی برای بدن دارد. لوبیا صادراتی از بهترین نوع آن است. کسانی که رژیم گیاه خواری می گیرند لوبیا را جایگزین گوشت می کنند زیرا منبع غنی پروتئین است. همچنین ورزشکاران نیز برای تقویت عضله از لوبیا در رژیم غذایی خود استفاده می کنند. در ادامه به مزایای لوبیا، انواع صادراتی آن و مراجع توزیع و خرید و فروش آن می پردازیم.

بازار تقاضا لوبیا صادراتی

چه نمونه لوبیایی صادر می شود؟

چه نمونه لوبیایی صادر می شود؟ از میان انواع لوبیا معمولا لوبیا سفید طرفداران زیادی برای صادرات دارد. این محصول کیفیت بهتری در ایران دارد و بسیاری از کشور ها فاقد آن هستند. این نوع لوبیا از بقیه انواع بهتر پخته می شود نوع لوبیا مرغوب است و منبع بسیاری از ویتامین ها از جمله ویتامین D، Bو C است. از جمله خواص لوبیا عبارت است از:

  • اسید های آمینه زیادی برای تولید پروتئین دارند، پروتئین ها نیز ماهیچه را می سازند. به همین دلیل لوبیا برای عضلات بسیار مفید هستند.
  • منبع زیادی از ویتامین B9 است که برای زنان بادرار بسیار مهم و حیاتی است زیرا از نقص های عصبی در جنین جلوگیری می کند. این وتامین در نوع کنسروی لوبیا فروان تر است.
  • بخاطر وجود آهن از کم خونی جلوگیری می کند و کمبود آن را نیز جبران می کند.
  • وجود فیبر در آن به سلامت دستگاه گوارش کمک می کند.
  • لوبیا خواص آنتی اکسیدانی بالا دارد و رادیکال های آزاد در بدن را از بین می برد این عمل پیری را به تعویق می اندازد و از تقسیم سلولی ناگهانی جلوگیری کرده در نتیجه سرطان بوجود نمی آید.
  • لوبیا باعث کاهش کلسترول خون می شود و همزمان که از چاقی جلوگیری می کند خطر سکته مغزی و قلبی را نیز کاهش می دهد.
  • اگر قند خون بالا نیز دارید لوبیا به کاهش آن و جلوگیری از دیابت کمک می کند.
  • لوبیا باعث کاهش تجمع چربی در بدن می شود و همچنین اختلال کبد چرب را از یین می برد.
  • نشاسته موجود در آن باعث احساس سیری و در نتیجه کاهش وزن می شود.

ممکن است لوبیا باعث بروز آلرژی شود و تبعات خطرناکی برای سلامت افراد داشته باشد به همین خاطر کسانی که به حبوبات یا دیگر مواد غذایی که هم رده با لوبیاست حساسیت دارند باید از خوردن آن صرف نظر کنند.

قیمت لوبیا صادراتی ایران

قیمت لوبیا صادراتی ایران کیفیت لوبیا باعث افزایش یا کاهش قیمت آن می شود. هرچه کیفیت بالاتر باشد به تبع از آن قیمت هم بالاتر می رود.افراد می توانند لوبیا از نوع صادراتی را از فروشگاهای اینترنتی وابسته به کارخانه جات صادر کننده و مراکز فروش معتبر حبوبات به طور مستقیم خریداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.