بازار بزرگ لوبیا چیتی فله در مشهد

این روزها بازار بزرگ قیمت لوبیا چیتی فله و قیمت نخود کرمانشاه در مشهد به علت کیفیت بالا و کاربرد فراوان بسیار پررونق‌ می باشد و دارای متقاضیان زیادی است و بسیاری از مشتریان انواع لوبیا را به شکل عمده و در حجم زیاد با مناسب ترین قیمت خریداری می کنند. لوبیا چیتی یکی از پرفروش ترین انواع حبوبات به شمار می آید که در انواع غذا و خوراک های مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

بازار بزرگ لوبیا چیتی فله در مشهد

چندین ویتامین مهم در لوبیا

چندین ویتامین مهم در لوبیا از مهمترین ویتامین های موجود در لوبیا می توان به ویتامین های گروه بی، سی و دی اشاره کرد. این محصول منبع خوبی از فولات یا اسید فولیک می باشد که در حفظ سلامت بدن و پیشگیری از امراض مختلف بسیار مؤثر است. مصرف این لوبیا باعث سلامت قلب و عروق می شود و در کاهش کلسترول مضر خون بسیار مؤثر بوده و خطر ابتلا به امراض قلبی را کاهش می‌دهد. طبق تحقیقات انجام شده لوبیا باعث تنظیم سطح قند خون می شود و انتخاب مناسبی برای افراد دیابتی است و در درمان کبد چرب نیز نقش موثری دارد.

این محصول از ریزش موها پیشگیری نموده و خشکی پوست را درمان می کند. با توجه به دارا بودن اسید فولیک برای زنان باردار بسیار مفید بوده و از نقایص سیستم عصبی جنین در ماه های اول بارداری پیشگیری می کند همچنین باعث تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر انواع ویروس ها و عفونت های مختلف می شود. لوبیا کم‌خونی را برطرف کرده و خطر ابتلا به انواع سرطان را کاهش می‌دهد همچنین باعث تقویت عضلات و ماهیچه ها می شود.

صادر کننده لوبیا چیتی فله

صادر کننده لوبیا چیتی فله امروزه شرکت صادر کننده لوبیا چیتی فله این محصول را با ضمانت کیفیت و در بسته بندی استاندارد و متنوع به بسیاری از کشورهای همسایه نظیر عراق، افغانستان، حوزه خلیج فارس و … صادر می کند که به علت استفاده زیاد در آنجا نیز بسیار پرفروش است و‌ مشتریان زیادی دارد. صادرات انواع لوبیا علاوه بر سود مطلوب برای شرکت های بازرگانی باعث ارزآوری خوبی برای کشور می شود و در بهبود روابط تجاری و اقتصادی ایران با سایر کشورهای مقصد مؤثر است همچنین زمینه ایجاد مشاغل جدید را فراهم می کند که این امر در کاهش نرخ بیکاری تأثیر گذار می باشد.

لوبیا چیتی در مناطق مختلف کشور کشت و پرورش داده می شود و پس از برداشت از مزارع باید برای فرآوری و جداسازی ضایعات از آن راهی کارخانه تولید کننده شود و در آنجا بوسیله دستگاه های پیشرفته و مدرن عملیات سورت و پاکسازی آن انجام شده و سپس در بسته های محکم و مناسب قرار داده می شود و راهی بازار فروش در داخل و خارج از کشور می‌گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.