ارائه لوبیا قرمز صادراتی

لوبیا جزو حبوبات بسیار مهم تولیدی در کشور ایران می باشد که همواره خواهان زیادی در بازار دارد. لوبیا قرمز علاوه بر میزان تقاضا زیادی که در بازار های داخلی کشور دارد به میزان قابل توجهی نیز به کشور های خارج صادر می گردد. لوبیا قرمز صادراتی باید کیفیت درجه یک و سایز درشت داشته باشد تا از بازاریابی آن کاسته نشود.

ارائه لوبیا قرمز صادراتی

لوبیا قرمز را چگونه بپزیم؟

لوبیا قرمز را چگونه بپزیم؟ لوبیا قرمز که به دلیل شباهت ظاهری آن‌ به کلیه، به لوبیا کلیوی نیز شهرت دارد از بازار پسندی فوق العاده برخوردار می باشد. لوبیا قرمز با طبع گرمی که دارد برای درمان بسیار از بیماری ها به کار می رود. خوراکی های تولید شده از لوبیا همچون سوپ، خورشت، آش از نظر تغذیه ایی بسیار بالا می باشند. پخت لوبیا قرمز بسیار آسان است و کافی است به مدت مشخصی تا نرم شدن این محصول، داخل آب جوش پخته و سرو شود.

لوبیا دارای ارقام مختلفی می باشد که با توجه به رقم تولید شده از آن دارای رنگ، طعم و کیفیت های متنوعی است. لوبیا قرمز بیشتر از سایر رقم های لوبیا در ایران کاشت می شود زیرا این رقم از لوبیا محبوبیت بیشتری در بین مردم دارد. لوبیا قرمز ایرانی دارای دانه های درشت تری نسبت به سایر ارقام این محصول می باشد و از نظر سایز کاملا یکدست می باشند. یکدست بودن لوبیا یک مزیت در پخت این محصول به شمار می رود. لوبیا هایی که دارای دانه های ریز و درشت مخلوط می باشند در هنگام پخت این دانه های ریز و درشت همزمان‌ پخته نمی شوند، از این رو از کیفیت محصول کاسته می شود.

قطب تولید لوبیا قرمز استان فارس می باشد و نحوه کشت و برداشت این‌ محصول نیز در کیفیت نهایی آن نقش به سزایی دارد. زمانبندی دقیق در برداشت این محصول بسیار مهم است. در اقدام زودهنگام‌ برداشت لوبیا ممکن است دانه های موجود در غلاف آن نارس باقی بمانند و از کیفیت محصول کاسته شود.

پخش کننده لوبیا قرمز صادراتی

پخش کننده لوبیا قرمز صادراتی لوبیا قرمز از انواع مرسوم حبوبات می باشد و امروزه ایران در تولید این محصول به خودکفایی رسیده است. مراکز فروش لوبیا قرمز این‌ محصول را در کیفیت های مختلفی به صورت بسته بندی شده روانه بازار های سراسر کشور می کنند.

قیمت لوبیا بستگی به معیار هایی همچون فصل خرید، سایز لوبیا، رقم آن، ارگانیک بودن آن و شماری دیگر از فاکتور ها بستگی دارد که تعیین کننده قیمت نهایی این‌ محصول می باشد. پخش کننده لوبیا قرمز، این محصول را در قیمت بسیار مقرون به صرفه در بازار های کشور توزیع می کند تا نیاز مردم به این محصول تامین گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.